سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

در این گزارش به شما ۴ دلیل مهم یادگیری زبان انگلیسی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه با گسترش جهانی شدن و وابستگی زندگی افراد به شبکه های اجتماعی نیاز انسان ها به یک زبان واحد بیش از پیش حس می شود. زبان انگلیسی سال ها است به عنوان زبان علم ، کامپیوتر ، دیپلماسی و گردشگری شناخته می شود. بدون شک اصلی ترین زبانی که هر فردی باید به آن مسلط باشد زبان انگلیسی است. در این مقاله تلاش خواهد شد به شما 4 دلیل مهم یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کرده و سپس کمک کنیم در دوران همه گیری کرونا بتوانید در خانه این زبان را به لیست مهارت های خود اضافه کنید.  

 

4 دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی

  • زبان انگلیسی بهترین مسیر برای مکالمه های بین المللی است

شاید برای شما جالب باشد بدانید که زبان انگلیسی بیشترین متکلم به زبان مادری را ندارد ولی زبان بین المللی 53 کشور مختلف است! در سرتاسر دنیا تنها 400 میلیون نفر زبان مادری آن ها انگلیسی است ولی نزدیک به 1.5 میلیارد نفر انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب کرده اند. سازمان بریتیش کانسیل در سال 2020 اعلام کرد بر اساس برآوردها تا انتهای سال 2024 نزدیک به 2.2 میلیارد نفر زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت خواهند کرد که همین امر نشان می دهد یادگیری این زبان نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای دیگر نیز رو به افزایش است.

 

  • انگلیسی زبان کسب و کار در دنیا است

تحقیقاتی که در دوران کرونا صورت گرفته است نشان داده است بدون شک زبان انگلیسی زبان تجارت در سر تا سر دنیا است. شرکت راکوتان ژاپن که یکی از رقبای آمازون محسوب می شود برآورد کرده است که بیشتر از 86 درصد کسب و کارهای بین المللی به زبان انگلیسی صورت می گیرند! از این رو این شرکت 7500 کارمند ژاپنی خود را موظف کرده است تا به زبان انگلیسی مسلط شده و در محل کار نیز با یکدیگر به این زبان صحبت کنند. این مسئله فقط به این شرکت ختم نمی شود ، سازمان های چند ملیتی ای مانند سامسونگ ، یو پی اس و کرایسلر نیز کارمندان خود را موظف کرده اند زبان انگلیسی را یادگرفته و تمام مکاتبات کتبی را به این زبان انجام دهند.

 

  • یادگیری زبان انگلیسی و تاثیر آن بر روی تفریح

شاید برای بسیاری از افراد دیدن فیلم و سریال یکی از اصلی ترین تفریحات باشد بسیاری از سریال ها و فیلم ها امروزه به زبان انگلیسی تولید می شوند حتی در کشورهایی مانند چین و ژاپن نیز تهیه کنندگان ترجیح می دهند برای فیلم دو نسخه ی انگلیسی و زبان اصلی خود را تولید کنند. ولی در سال های اخیر و با گسترش کنسول های بازی افراد به دنبال تفریح نوینی هستند. بازی هایی همانند Call of duty و red dead بیشتر از یک مجموعه ی تلویزیونی مخاطب دارند ولی اصلی ترین نکته برای لذت بردن از این بازی ها تسلط به زبان انگلیسی است. گسترش  یوتیوب و آموزش های رایگانی که در این وب سایت قرار گرفته است یکی دیگر از دلایلی است که سبب می شود افراد باید به سمت یادگیری زبان انگلیسی بروند.  

 

  • یادگیری زبان انگلیسی دسترسی شما به اینترنت را بیشتر می کند

بر اساس آخرین تحقیق صورت گرفته در پایگاه اطلاع رسانی تحصیلات بین المللی روزانه نزدیک به 2 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و 52 درصد از وب سایت ها در سرتاسر دنیا نیز به زبان انگلیسی هستند. از 20 وب سایت برتر دنیا تنها یک وب سایت است که به زبان غیر انگلیسی است! اینترنت و شبکه های اجتماعی  مملو از جملات و نوشته هایی به زبان انگلیسی هستند و امروزه افرادی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند بهترین و قوی ترین منابع یادگیری و پیشرفت را از دست می دهند.

 

بهترین آموزشگاه آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از پدیده هایی که با گسترش ویروس کرونا در دنیا اوج گرفت استفاده از پلت فرم های آنلاین به منظور یادگیری دروس بوده و یادگیری زبان انگلیسی نیز از این امر مستثنا نیست. در کشور ما نیز وب سایت های متعددی به آموزش آنلاین زبان انگلیسی روی آورده اند. انگلیش کلنیک با تدریس دکتر حامد رفیعی به عنوان اولین آموزش آنلاین زبان انگلیسی شناخته می شود. این موسسه فعالیت خود را از سال 1394 در تلگرام آغاز کرد و از سال 1400 پلت فرم مخصوص خود را راه اندازی کردند. این موسسه با بهره گیری از فایل های تصویری ، صوتی و تدوین تمرین های منحصر به فرد یکی از بهترین موسسات در سرتاسر کشور است. کافی است نگاهی به پیج آموزش زبان این موسسه در اینستاگرام بیاندازید تا تفاوت آن ها را درک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
چون زبان علمه و فناوریه و الان بزرگترین مشکل اسلام نداشتن علم و فناوریه