سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۹ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کردستان تامین و توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ۶۹ میلیون لیتر نفتگاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان در ۵ ماهه نخست سال‌جاری تامین و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد:اختصاص سهمیه به کشاورزان استان بر اساس زمین زیرکشت و ادوات کشاورزی موجود انجام می‌شود که خوشبختانه با توجه به شرایط بخش کشاورزی و باغی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولید گندم و سایر محصولات، با تلاش و همکاری صورت گرفته با جهاد کشاورزی استان سوخت موردنیاز کشاورزان استان بر اساس سهمیه تخصیص یافته و به صورت الکترونیکی تامین و توزیع شده است.

گیتی منش گفت:۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان در پنج ماهه سال‌جاری تامین و توزیع شده است.

او فعالیت بیش از ۲۹ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان، توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی صدف (https://newtejaratasan.niopdc.ir) و پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی را از برنامه و رسالت‌های اصلی این شرکت برای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردست ابیان کرد: براساس آمار جهاد کشاورزی استان پروسه پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی استان با پیشرفتی ۹۰ درصدی همراه است که این امر نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان دارد.

گیتی‌منش با ابراز اطمینان به کشاورزان استان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا پایان سال زراعی جاری، افزود: سوخت بخش کشاورزی توسط ۲۹۹ باب فروشندگی در سطح روستا‌ها و بیش از ۴۲ باب جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بخش کشاورزی ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.