سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت ؛

افتتاح ۱۲۱۷ پروژه عمرانی در بخش مسکن و عمران روستایی و شهری

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۲۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در بخش مسکن و عمران روستایی و شهری همزمان با هفته دولت امسال در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری بااصحاب رسانه با اشاره به اقدامات گسترده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دو سال گذشته گفت: در مدیریت ساخت و تعمیر قریب به ۷۰ هزار واحد مسکونی و تهیه ۲۷۳ طرح و اجرای ۱۶۱ طرح هادی روستایی به ویژه در مناطق سیلزده استان، و ۱۲۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در بخش مسکن و عمران روستایی و شهری  افتتاح می شود .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ۹۷۲ واحد مسکن بازسازی از مجموع ۱۶۲۵۰ واحد مسکونی درحال بازسازی از سیل ۹۸، در این هفته در استان افتتاح میشود.

وی ادامه داد: افزون بر این ۲۳۷ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان‌های سیب و سوران، محمدی و مهرستان کلنگ زنی میشود و ۴۹ واحد مسکن اقدام ملی نیز از مجموع ۲۸۰۰ واحد مسکن در حال احداث استان در دلگان و سیب و سوران به بهره برداری خواهند رسید.

منبتی بیان کرد: با افزایش سقف تسهیلات بانکی، قسمت اعظم پروژه‌های مسکن روستایی استان شامل ۱۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین و ۱۶۲۵۰ واحد در حال بازسازی در ماه‌های آتی به مرحله بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.