سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آئین بزرگداشت شهید شاخص رسانه کشور در بابلسر+ تصاویر

آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهید شاخص رسانه کشور، هادی باغبانی و تجلیل از خبرنگاران در بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهید شاخص رسانه کشور، هادی باغبانی و تجلیل از خبرنگاران همراه نشست خبری و با حضور حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر، حسن‌زاده فرماندار بابلسر، بازوند فرمانده سپاه بابلسر، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، پدران شهدای بزرگوار مدافع حرم باغبانی، کریمیان و بریری در سینما شقایق برگزار شد.

بازوند فرمانده سپاه بابلسر در این آیین با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه یک خبرنگار، مدیریت اخبار و افکار عمومی و آگاهی مردم است، گفت: اهالی رسانه باید با نقد دلسوزانه موجب تحرک مسئولان شوند و با دوری از تخریب غیرمنصفانه، موجب دوری فضای جامعه از ناامیدی شوند.

او این شهرستان را پایلوت طرح جبهه خرمشهر‌ها در کشور اعلام کرد و افزود: این طرح مدل عمرانی تمرکز زدای کشوری است که اختیار رفع مشکلات به شهر‌ها و محلات داده می‌شود.

بازوند با بیان سخن قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که راه نجات کشور از وضعیت موجود اجرای طرح جبهه خرمشهرها است، گفت: باید افتخار کنیم که در این طرح به جای اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، مسئولان به مردم مراجعه می‌کنند و مشکلات آن‌ها را از نزدیک پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر هم در این آیین، شناختن وظیفه و به موقع عمل کردن، بصیرت داشتن و عدم انحراف از مسیر اصلی، مقاومت داشتن در مسیر، دغدغه خدمت به مردم، داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی را از شاخصه‌های ملت امام حسین (ع) برشمرد و گفت: خبرنگاران باید در خصوص جبهه خرمشهر‌ها تبیین‌گری و روشنگری کنند.

او افزود: خبرنگاران باید از حاشیه پرهیز کنند و به فکر خدمت به مردم باشند.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه هدف اصلی طرح جبهه خرمشهر را سپردن کار به دست مردم و استفاده از ظرفیت محلات عنوان کرد و گفت: خوشحالیم توانستیم طرحی را در شهرستان اجرا کنیم که در کل کشور مورد توجه قرار گرفته است، اما در سطح شهرستان آن‌طور که شایسته است معرفی نشده است.

 

 


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.