سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راستینه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش:

سجادی ورزش ایران را تا مرز تعلیق پیش برد

عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی ورزش در زمان مدیریت خود، ورزش کشور را تا مرز تعلیق پیش برد.

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد راستینه هفشجانی عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: بسیاری با ما تماس گرفتند که در موافقت با ایشان صحبت کنیم و بسیاری تماس گرفتند که در مخالفت با ایشان صحبت کنیم. برنامه‌های ایشان را بررسی کردم. ایشان برنامه غیر تحولی ارائه دادند و صرفا برنامه‌های جاری را به ما ارائه دادند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی ورزش در زمان مدیریت خود کشور را تا مرز تعلیق پیش بردند و باعث تعلیق بسیاری از رشته‌های ورزشی در عرصه بین الملی شدند.

راستینه افزود: ۳ هزار و ۶۰۰ سمن جوانان در کشور وجود دارد و بدون برنامه رها هستند. در تمام دوره اصلاحات از این سمن‌های با کمک ایشان و در دوره مدیریت ایشان برای خدمت به دولت اصلاحات استفاده شد.

عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس توضیح داد: سمن‌های جوانان ما برنامه‌های هویت آفرین ندارند. سمن‌ها باید مکان حل مشکل جوانان باشند، ولی خودشان به مانع تبدیل شده اند.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: سجادی معاون مهرعلیزاده است، فردی که به رییس جمهور انتقادات تندی کرده است. مسئله جوانان، ازدواج و مسکن از جمله مشکلات اصلی امروز ما است و ایشان برنامه جدی برای مدیریت این مسائل ارائه نکرده است.

راستینه خاطر نشان کرد: صندلی مجلس را نباید به هیچ چیز دیگر عوض کنیم. مدیران وزارت ورزش و جوان فردی مدیر و توانمند در حد معاون اول رئیس جمهور می‌خواهد کهع وزیر پیشنهاد در این حد نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.