سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی خبر داد؛

ارائه خدمت به بیش از ۱۶ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید دکتر فقیهی

رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی از ارائه خدمت به ۱۶ هزار و ۱۷۶ بیمار مبتلا و دارای علائم کروناویروس در این مرکز درمانی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر سید محمدکاظم تدین رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی اظهار کرد: بیمارستان شهید دکتر فقیهی با ۵۶۵ تخت مصوب علاوه بر ارایه خدمات فوق تخصصی به بیماران نیازمند با مشکلات تنفسی، داخلی و زمینه ای، به عنوان یکی از مراکز پذیرش بیماران مبتلا به کروناویروس نیز به شمار می‌رود.

او از ارائه خدمت به ۱۶ هزار و ۱۷۶ بیمار مبتلا و دارای علائم کروناویروس در این مرکز درمانی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۹۸۷ بیمار به صورت سرپایی، ۳ هزار و ۴۵۰ بیمار به صورت بستری خدمات ارائه شد و همچنین ۹ هزار و ۷۳۹ ویزیت در بخش OPAT برای بیماران مبتلا به کرونا نیز انجام شد.

دکتر تدین این مرکز درمانی را به عنوان یکی از بیمارستان‌های دارای مگا آی سی یو در کشور معرفی کرد و ادامه داد: با اختصاص ۵۵ تخت ICU به بیماران بدحال مبتلا به کروناویروس در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، از تعداد کل بستری در این مرکز درمانی، ۵۷۷ بیمار با وضعیت بالینی وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، خدمات درمانی دریافت کردند.

او همچنین از ارائه خدمات درمانی و مراقبت از مادران باردار پرخطر در بیمارستان شهید دکتر فقیهی خبر داد و افزود: در پنج ماه نخست سال ۱۴۰۰، به ۱۰ مادر باردار پرخطر مبتلا به کروناویروس و یازده مادر باردار پرخطر نیز خدمات ارائه شد.

انجام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید دکتر فقیهی

رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی با اعلام خبر انجام ۲ هزار و ۵۳۷ عمل جراحی در زمینه‌های قلب، یورولوژی، عمومی، زنان و پوست در این مرکز فوق تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، افزود: در بیمارستان شهید دکتر فقیهی تلاش شده با بهره مندی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود، به مراجعان و نیازمندان به ویژه مبتلایان به بیماری کووید۱۹ خدمات با کیفیت ارائه شود.

او اظهار کرد: همه عمل‌های جراحی و بستری مراجعان و بیماران داخلی، پوست، قلب و نورولوژی غیر کرونا، با ورودی مجزا از درِ حیاط، از پذیرش تا ترخیص به طور ایزوله انجام می‌شود و مراجعان می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بدون هیچ نگرانی برای دریافت خدمات موردنیاز خود مراجعه کنند.

رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی، از تکمیل بخش‌های کووید۱۹ این مرکز درمانی خبر داد و با ابراز نگرانی از وضعیت موجود، از مردم خواست تا در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برابر کروناویروس بیشتر دقت کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.