سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳ شهریور ماه سال ۱۴۰۰؛

پلمب های کرونایی در گلوگاه / دستگیری سارق اماکن متبرکه در محمودآباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۳ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۳ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در گلوگاه

محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحد‌های صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت‌های فعالیت صنوف از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ کلوانی گفت: در این طرح از ۳۸۰۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که به ۹۵ واحد صنفی اخطار پلمب داد شد و ۱۳ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پلمب شدند.

دستگیری سارق اماکن متبرکه با ۹ فقره سرقت

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر از اماکن و بقاع متبرکه در روستا‌های شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری مرکزی با انجام تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم که در حال پرسه زنی در یکی از روستا‌های این شهرستان بود، در یک اقدام عملیاتی دستگیر شد.
او افزود: در بازدید از خودروی متهم پنج میلیون ریال وجه نقد سرقتی به همراه ابزار سرقت شامل چکش، پتک و یک دسته کلید کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته، تاکنون به ۹ فقره سرقت از بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در روستا‌های شهرستان محمودآباد اعتراف کرد.

کشف کولر‌های قاچاق در میاندورود شد

سرهنگ مجید باقری جامخانه فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: با توجه به تأثیر سوء قاچاق بر اقتصاد کشور، فرماندهی انتظامی شهرستان "میاندورود " با برنامه ریزی جامع، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کارخود قرار داد.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی نیسان حین تردد در این شهرستان مظنون شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ باقری از کشف ۴ دستگاه کولر گازی خارجز از خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش تقریبی محموله قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناس را مجموعا ۶۰۰ میلیون ریال عنوان شده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.