سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آق تپه مهرشهر به جاذبه گردشگری البرز تبدیل می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: تپه تاریخی آق تپه با قدمت هفت هزار ساله در منطقه مهرشهر کرج به مکان دیدنی و گردشگری تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی آرائی، مدیر منطقه سه شهرداری کرج در جلسه کارگروه احیای هویت فرهنگی و اقوام استان البرز که به منظور بررسی وضعیت آق تپه برای معرفی جاذبه تاریخی استان و ایجاد تپه باستانی به عنوان ایستگاه گردشگری تشکیل شد،  گفت: با اجرای طرح زیباسازی و سامان‌دهی آق‌تپه، این اثر تاریخی تبدیل به یک جاذبه گردشگری می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج افزود: با تاکید بر همکاری متقابل شهرداری منطقه سه کرج و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، افزود: تپه تاریخی آق تپه با قدمت هفت هزار ساله در منطقه مهرشهر کرج ظرفیت‌های زیادی برای بازدید گردشگران دارد.

محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با حضور در این جلسه گفت: قدمت آق تپه مهرشهر با مساحت سه و نیم هکتار به هزاره‌های سوم و چهارم پیش از میلاد باز می‌گردد.

او افزود: با تبدیل این مکان به محل گردشگری گام موثری برای معرفی جاذبه‌های تاریخی استان البرز برداشته خواهد شد.

محمدی گفت: بدون شک توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری استان نقش به سزایی در رونق صنعت گردشگری، بهبود وضعیت اقتصادی البرزنشینان و افزایش تعداد گردشگران خواهد داشت.

انتهای پیام /ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.