سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه اعتراض یک نماینده به رفتار عبدالملکی/ صحن علنی دقایقی به حاشیه رفت

اظهار نظر و انتقاد نماینده فلاورجان در مجلس درباره وزیر پیشنهادی تعاون دولت سیزدهم، نشست علنی را به حاشیه برد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در نهمین نشست رای اعتماد مجلس یازدهم به دولت سیزدهم، تذکری داد که موجب به حاشیه رفتن دقایق پایانی جلسه نوبت صبح پارلمان شد. این نماینده روزهای گذشته هم در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نسبت به گفته‌هایش انتقاد کرده بود. 

موسوی لارگانی بیان کرد که عبدالملکی در چند نوبت اظهار کرده «برای جایگاه وزارت تعاون در کشور بهتر از من وجود ندارد، اگر رای نیاورم و رای ندهید، وزیر بعدی را خودم انتخاب می کنم.»

این نماینده به محمدباقر قالیباف رئیس جلسه گفت که «برای راستی آزمایی، تمام صحبت‌های ضبط شده عبدالملکی را در نشست‌ها بررسی کنید.»

در ادامه حجت الاسلام موسوی لارگانی یادآور شد که اظهار نظر وزیر پیشنهادی تعاون دولت سیزدهم در  زمان نطقش رخ داده و تأکید کرده مطالبی که به خودش نسبت داده‌اند، کذب است.

نماینده فلاورجان یادآور شد که «عبدالملکی در رسانه ها با پول پاشی اعلام کرده که فلانی دروغ می‌گوید. این بزرگ‌گویی انحراف است و باید جلوی این انحراف گرفته شود.»

با این اظهار نظرها، صدای همهمه نمایندگان بالا رفت و همزمان با اعلام پایان نشست علنی و شنیده شدن صدای زنگ خاتمه جلسه نوبت صبح، روح الله ایزدخواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از جای خود بلند شد و با در دست داشتن کتاب آیین نامه پارلمان، با صدای بسیار بلند به گفته‌های موسوی لارگانی اعتراض کرد. نماینده تهران گفت که اظهار نظرهای نماینده فلاورجان سیاسی کاری است.

در ادامه، با بالا گرفتن اعتراض ایزدخواه و تجمع نمایندگان در راهروهای میان صندلی‌ها، ایزدخواه سمت موسوی لارگانی رفت و به او گفت که اگر سندی دارد، رو کند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حاجی 1
۰۱:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
ایشان از گذشته نه چندان دور، از توان رسانه ها برای مطرح شدن نظرات کارشناسی استفاده نموده است که استفاده از این توان برای شفافیت هر چه بیشتر زیر مجموعه ها لازم است.
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
عبدالمالکی وزیر پاکدست و جوان که بسیار شریف است
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
بخش تبلیغی و روابط عمومی به احتمال زیاد در دوره ایشان برجسته ترخواهد بود.