سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخبر آیین‌نامه پرداخت اعضای هیئت علمی و پزشکان تمام‌وقت را ابلاغ کرد

معاون اول رئیس جمهور تعرفه‌های خدمات درمانی بخش خیریه و موقوفه در سال ۱۴۰۰ و آیین‌نامه پرداخت اعضای هیئت علمی و پزشکان تمام‌وقت را ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیئت دولت، با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور اصلاحیه تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خیریه و موقوفه در سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تـأیید شورای عالی بیمه سلامت کل کشور و به استناد بند (الف) ماده (۹) قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، با اصلاح تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خیریه و موقوفه در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

آیین‌نامه پرداخت اعضای هیئت علمی و پزشکان تمام وقت ابلاغ شد

با امضای معاون اول رئیس جمهور همچنین آیین‌نامه پرداخت اعضای هیات علمی و پزشکان تمام وقت ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ و در ادامه بررسی مصوبات شورای عالی بیمه سلامت، «آیین‌نامه پرداخت اعضای هیئت علمی و پزشکان تمام وقت» را به تصویب رساند.

خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت

با ابلاغ مصوبه دولت، خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور، مصوب کرد خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گیرد.

همچنین به موجب این مصوبه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف شد استاندارد‌های ارائه خدمات مذکور را تدوین و ابلاغ کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
روح اله
۱۸:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
این روزها تمام مباحث شده کارکنان آموزش و پرورش،بهداشت و قوه قضاییه فکر کنم فقط این ها تو مملکت کار می کنند و مابقی کارکنان قاز می چرانند. کارکنان وزارت جهادکشاورزی تو این وانفسا و کرونا حتی تعطیلات کرونا هم شامل ما نشد و چون در صف اقتصادی بودیم باید حتماً سرکار می رفتیم و دریافتی ما کارکنان( به جزء دامپزشکی که جالبه بیشتر کارهاشان دیگر سازمان های زیر مجموعه این وزارتخانه چون منابع طبیعی و امور دام و شیلات انجام میدن ولی قانون تسری اش برای آنها انجام گرفت)نسبت به بیشتر وزارتخانه کمترین دریافتی را داریم امیدواریم که آقای رئیسی فکری هم به حال ما بکنند
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
برای هیات علمی ها همه جور بودجه هست،چون خود مسئولین،وزرا،نمایندگان،و...هیات علمی هم هستند...
فرهنگی
۱۷:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
فرهنگیان هم یه حکم زدین هم به بهانه های الکی پرداخت نکردین و می خواین حکم پس بگیرین گفتین بودجه تامین نشد حالا برای دانشگاه بودجه دارید ؟ تا کی دروغ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟