سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۷۰ نفر در دومین جشنواره طب ایرانی

دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی، دو حوزه آموزش و فیلم کوتاه را پرمخاطب‌ترین بخش‌های ثبت نامی در محور‌های اصلی و ویژه جشنواره از آغاز ثبت نام تا به امروز معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روجا رحیمی ، دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی با اشاره به آغاز ثبت نام در دومین جشنواره طب ایرانی از بیستم تیرماه، اظهار کرد: محور‌های اصلی این جشنواره همچون دوره نخست، شامل آموزش، پژوهش و درمان است و در این دوره دو محور جدید نیز یکی با موضوع کووید ۱۹، به‌دلیل اوضاع بحرانی کشور و دیگری در حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت مردم، در نظر گرفته‌ایم.

او افزود: در محور فرهنگ و هنر، به‌عنوان وجه تمایز دومین جشنواره طب ایرانی، برگزیدگانی در بخش‌های اپلیکیشن، فیلم کوتاه، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودک، موشن‌گرافیک و عکاسی در راستای شعار جشنواره و با محوریت اصلاح سبک زندگی معرفی می‌شوند.

رحیمی از ثبت نام ۱۷۸ نفر در وب‌سایت جشنواره خبر داد و در ادامه گفت: از این تعداد، ۵۷ نفر محور مورد تقاضای خود را انتخاب کرده‌اند که تا به امروز، بخش آموزش در محور‌های اصلی و بخش فیلم کوتاه در محور‌های ویژه، پرمخاطب‌ترین بخش‌ها هستند.

او با بیان اینکه پایان شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام است، افزود: دومین جشنواره طب ایرانی، نوزدهم آبان‌ماه، برابر با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»، برگزار می‌شود و ثبت نام آن از طریق وب‌سایت pmfestival.ir امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.