سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلتاکرونا ، تب داغی بر جنوب غرب خوزستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان همچنان افزایش چشمگیری دارد.

ساسان قربانی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: وضعیت بیمارستان های منطقه اصلا مساعد نیست و تعدادی از بیماران در راهرو بیمارستان طالقانی آبادان بستری شده اند و آمار بستری مبتلایان به کرونا روزانه بیش از ۱۰۰نفر است.

او ادامه داد:مسجد جامع خرمشهر و مصلی نماز جمعه آبادان جهت بستری بیماران کرونایی تجهیز شده است و باتوجه به اینکه در ایام عزاداری حسینی موارد بهداشتی به خوبی رعایت نشد،هم چنان آمار ابتلا به ویروس کرونا روند صعودی خواهد داشت.

قربانی با بیان اینکه آمار مرگ و میر براثر ابتلا به کووید۱۹ همچنان روند افزایشی دارد ،عنوان کرد: درخانه ماندن و رعایت موارد بهداشتی موثر ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است و این دو اصل مهم نباید فراموش شود و اوضاع منطقه کاملا بحرانی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان درخصوص کمبود واکسن سینوفارم تصریح کرد: دیروز پنج هزار دز واکسن سینوفارم وارد آبادان شد و این نوع واکسن تنها به افرادی که در انتظار دز دوم هستند و مادران بارداری که نوبت اول را دریافت میکنند، تزریق می شود.

او در پایان اضافه کرد:امیدواریم در روزهای آینده تعداد بیشتری واکسن سینوفارم دریافت کنیم و درحال حاضر واکسن کووبرکت در مراکز واکسیناسیون موجود است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.