سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مؤدیان مالیاتی بشتابید/۷ شهریور آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از تمدید مجدد مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان در آمد املاک اجاری به مدت یک هفته دیگر تا ۷ شهریور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، احسانی مهر مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی  گفت: به موجب قانون مالیات‌های مستقیم، ۳۱ تیرماه آخرین مهلت۷ شهریور آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است، اما به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان در آمد املاک اجاری طی دو مرحله تمدید شده است و قطعا روز یکشنبه ۷ شهریورماه سال جاری، آخرین مهلت برای ارایه اظهارنامه مالیاتی خواهد بود.

احسانی مهر از مؤدیان خواست: برای برخورداری از تسهیلات و مشوق‌های مالیاتی و عدم تعلق جرایم قانونی در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام نمایند و آنرا به روز‌های پایانی موکول نکنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: در راستای تسریع و تسهیل فرآیند‌های مالیاتی و کاهش چشمگیر مراجعات مردمی خصوصا در شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا، ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار در سراسر کشور عملیاتی شده، اما متأسفانه حدود ۲۰ درصد از مؤدیان استان خراسان جنوبی نسبت به مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور و مشاهده و پیگیری مراحل اوراق مالیاتی خود اقدام می‌کنند که نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است.

او تاکید کرد: از مؤدیان استان خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و سایرین، تا حدامکان از بستر‌های خدمات الکترونیک استفاده نموده و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.