سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳۲۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: ۳۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح ۳۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت در استان گفت: هفته دولت فرصتی برای معرفی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، بنابراین در این هفته تلاش می‌شود، در بخش‌های مختلف استان طرح‌هایی به بهره برداری برسند.

او افزود: هر چند در طول سال و در مناسبت‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌هایی افتتاح و به بهره برداری می‌رسند، اما در هفته دولت عملکرد دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شده و روند اجرای پروژه‌ها بررسی می‌شود.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس نمی‌توان مراسم گسترده‌ای برای افتتاح طرح‌های هفته دولت برگزار کرد، اما با رسانه‌ها هماهنگ شده در خصوص طرح‌های مورد بهره برداری اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان عملکرد و اقدامات دولت در این خوزستان قرار گیرند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای افتتاح طرح‌های پیش بینی شده در هفته دولت با حضور حداقلی مدیران استانی در حال انجام است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.