سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در کرمانشاه بستری هستند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از افزایش آمار بستری‌های کرونایی در استان خبر داد و گفت : هم‌اکنون یک‌هزار و ۳۹۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : رکورد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان امروز باری دیگر شکسته شد و از همه پیک‌های گذشته بالاتر رفت.

او گفت : هم‌اکنون یک‌هزار و ۳۹۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۰۱ نفر از این تعداد روی تخت‌های آی. سی. یو در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند و ۳۳ نفر هم با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در بیمارستان‌های استان یک‌هزار و ۲۹۶ تخت برای بیماران کرونایی آماده شده بود که در حال حاضر نسبت به تعداد بیماران بستری ۱۰۰ تخت کم‌تر است.

او از راه‌اندازی بیمارستان سیار سپاه در استان خبر داد و افزود: امروز بیمارستان سپاه برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی وارد مدار شد.

محمدی گفت: افزایش تعداد تخت‌ها با سرعت بیماران نیاز به بستری همخوانی ندارد، بنابراین همان موضوع پیشگیری بهتر از درمان واقعا در این وضعیت از هر زمان دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.