سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی زنجان در هفته دولت

قاسمی گفت: امسال در هفته دولت ۱۵ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۶۹ میلیارد ریال در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ طرح‌ آبرسانی زنجان در هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد  ۲۱۱ میلیارد ریال به طرح هایی که افتتاح خواهند شد و ۵۸ میلیارد ریال نیز به طرح هایی کلنگ زنی خواهند شد اختصاص یافته که به این ترتیب گام بزرگی در توسعه زیرساخت‌های آبرسانی استان زنجان به ویژه در بخش روستایی برداشته می‌شود.

او افزود: افتتاح مخازن ذخیره آب در روستا‌های کهلا، حی، استرود، سقرچین و زاغج به تعداد ۵ باب با حجم هزار و ۶۰۰ متر مکعب در خدابنده از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای بیش از ۳۲ کیلومتر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و بیش از ۱۱ کیلومتر خط انتقال در روستا‌های خدابنده نیز از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

جزءقاسمی ادامه داد: بهره برداری از ۲ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۵۵۰ متر مکعب، بیش از ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستا‌های قلتوق، قره تپه، و قبله بلاغی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال نیز از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در زنجان انجام می‌شود.

جزءقاسمی گفت: در طارم نیز مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستای آستاکل به همراه ۳.۷ کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: افتتاح یک واحد ایستگاه پمپاژ و بهره برداری از ۴ کیلومتر خط انتقال در روستای سنبل آباد از توابع سلطانیه با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌هایی است که امسال در هفته دولت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه در روستای عمیدآباد از توابع ابهر و بهره برداری از یک حلقه چاه آب و ۱.۳ کیلومتر خط انتقال در روستای اوچ تپه شهرستان ایجرود را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شرکت آبفا استان زنجان در هفته دولت برشمرد.

او افزود: آئین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب به شهرک گلشهر کاظمیه به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی ایستگاه پمپاژ روستای قروه در ایجرود از دیگر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در هفته دولت امسال است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.