سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل جمعیت تماشاگران چالش برگزار کنندگان ماراتن‌های پارالمپیک ۲۰۲۰

مسابقات جاده‌ای در طول همه گیری کرونا یک چالش منحصر به فرد است، چون تماشاگران می‌خواهند بازی‌ها را تماشا کنند و این برخلاف دستورالعمل‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات ماراتن‌ پارالمپیک در تاریخ ۵ سپتامبر برگزار می‌شود و مسیر آن از مکان‌های دیدنی توکیو مانند گذرگاه تندر، کاخ شاهنشاهی، خیابان چینی گینزا و معبد زوجیو عبور می‌کند.

در اوایل ماه جاری از هواداران المپیک خواسته شد تا از تماشای مسابقات ماراتن و پیاده روی (که هر دو به دلیل نگرانی از گرما، از توکیو به شهر شمالی ساپورو منتقل شدند) خودداری کنند، اما دویدن با استقامت در فضای باز در ژاپن بسیار محبوب است.

هنگامی که این رویداد‌ها بین ۵ تا ۸ اوت در مرکز هوکایدو برگزار شد، سازمان دهندگان المپیک، بار‌ها از مردم خواستند تا در خیابان‌ها تجمع نکنند، اما برخلاف این موضوع عمل کردند.

البته محدودیت‌هایی در اطراف جاده اصلی در نزدیکی ایستگاه ساپورو ایجاد و حصار‌هایی در امتداد جاده‌ها کشیده شد تا تردد عابران پیاده کاهش یابد و از تماشای مسابقات جلوگیری شود، اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

حالا به گفته برگزار کنندگان، برای مسابقات پارالمپیک نیز بیش از ۲۰۰۰ نفر وظیفه دارند با نصب پلاکارد‌هایی از مردم بخواهند از تجمع برای تماشای مسابقات خودداری کنند.

کماکان کنترل جمعیت تماشاگران در پارالمپیک بدون تماشاگر، به یکی از دغدغه‌های اصلی برگزار کنندگان این رقابت‌ها تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.