سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۵ طرح هفته دولت در شهرستان جهرم کلید می‌خورد

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: در هفته دولت بالغ بر ۲۵ طرح با اعتبار بیش از ۴۰۶ میلیارد تومان در شهرستان جهرم افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی شفیعیان، فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: به گفته مسئولان استانداری فارس، بزرگترین پروژه درمانی بعد از انقلاب در استان فارس در شهرستان جهرم افتتاح خواهد شد و این پروژه آماده خدمات رسانی به مردم شهرستان و استان فارس است.

او ابراز کرد: ۲۷ هزار متر مربع زیربنای این پروژه است و حدود ۲۷۰ میلیار تومان هزینه سازه (بدون تجهیزات) این پروژه شده است، اما ارزش فعلی پروژه قریب به هزار میلیار تومان است.

به گفته شفیعیان بیمارستان ۳۱۳ تخته خوابی جهرم می‌تواند در ایام شیوع ویروس کرونا بسیار اثرگذار و مفید باشد و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین مرکز درمان ناباروری حکیم سلمان در مجموعه بیمارستانی برادران خواجه جهرمی هم در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

او اظهار کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان جهرم، بهره‌برداری از پیاده‌روی سلامت پارک کوهسار جهرم با ارزشی بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال است.

به گفته این مقام مسئول، عملیات اجرایی این پروژه اجرایی شامل هموار کردن زمین، زیرسازی، رگلاژ، آسفالت، اجرای جدول و تک لبه، بتن درجا، نصب تأسیسات نورپردازی، کاشت درخت و درختچه و نصب صندلی و سطل زباله بود که با همکاری معاونت فنی و شهرسازی و معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم اجرای این پروژه در سریعترین زمان ممکن انجام پذیرفت.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در خصوص مقایسه اعتبارات شهرستان جهرم در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز گفت: در سال ۱۳۹۹ در مجموع ۱۲ و نیم میلیارد از محل تملک سرمایه‌های استانی، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اعتبارات استانی ۷میلیارد تومان بوده است.

این مسئول ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، اعتبارات استانی، ۷میلیارد، نفت و گاز، ۹ میلیارد و توسعه متوازن، ۱۶میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بوده است که نسبت به سال ۱۳۹۹، افرایش ۶۳درصدی را در مجموع نشان می‌دهد.

به گفته شفیعیان، افتتاح دو مدرسه شش کلاسه روستایی، عملیات روکش آسفالت جاده جهرم-شیراز و جهرم-لار، اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، افتتاح گلخانه، افتتاح پروژه آبرسانی به بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی، گازرسانی به روستای رنجکو و... از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان جهرم برای بهره‌برداری در این هفته است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.