سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال–الهلال، با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

رسانه‌های عربستانی خبر داده اند که دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال با حضور ۵۰ درصد از ظرفیت استادیوم زعبیل امارات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های عربستانی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به احتمال فراوان با حضور تماشاگر در استادیوم زعبیل امارات ورزشگاه خانگی الوصل برگزار خواهد شد. طبق ادعای وب سایت سعودی اسپورت و همچنین صفحه توئیتری سعودی اسکای اسپورت، قرار است ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران هر ۲ تیم اختصاص داده شده تا این بازی با حضور طرفداران استقلال و الهلال برگزار شود.

البته شرط اصلی حضور هواداران علاقه‌مند به ۲ تیم، واکسینه بودن آن‌ها است. تنها افرادی که کارت تزریق واکسن کرونا را در اختیار داشته باشند، می‌توانند جدال حساس استقلال و الهلال را از نزدیک تماشا کنند. با توجه به ظرفیت ۸۴۴۰ نفری استادیوم زعبیل دبی، انتظار می‌رود ۴۲۲۰ نفر مجوز حضور در ورزشگاه و تماشای بازی را به دست بیاورند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه ۲۲ شهریور ماه در امارات و به میزبانی استقلال ایران برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
چه زود با این وضعی که استقلال داره. همه دارن میرن خدا رحم کنه