سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر ایران ۵۶۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دارد

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمرکشورگفت: ۵۶۵ پایگاه امدادونجات درکشورداریم که بایدباحمایت دولت این تعدادبه هزارپایگاه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان زنجان، گفت: در حال حاضر ۵۶۵ پایگاه امداد و نجات در جاده‌های کشورمستقر هستند که با توجه به تعداد زیاد سوانح باید به یک هزار پایگاه افزایش یابد.


او با بیان اینکه هلال احمر بر اساس قانونی که در مدیریت بحران تعریف شده موظف است در حوادث و سوانح ورود پیدا کرده و عملیات امداد و نجات را انجام دهد، افزود: تیم‌های عملیاتی هلال احمر در کشور برای اقدام به موقع به هنگام حوادث سازماندهی شده اند.

محمدی  با اشاره به ضرورت حمایت دولت در تأمین تجهیزات و اقلام مورد نیاز انبار‌ها گفت: در بحث لجستیک به لحاظ خودرویی مشکلاتی داریم که با پیگیری‌های انجام شده در تلاش برای رفع این مشکلات هستیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به وضعیت انبار‌های امدادی هلال احمر اشاره کردو افزود: در حفظ و نگهداری این انبار‌ها اقدامات قابل توجهی انجام شده که توانستیم این مکان‌ها را شارژ و اقلام مورد نیاز را دپو کنیم تا امدادرسانی مطلوب محقق شود.

محمدی ادامه داد: با توجه اینکه وضعیت جغرافیایی و سوق الجیشی زنجان ویژه است می‌توانیم از آن به عنوان مرکز لجستیک استفاده کنیم چرا که با هفت استان کشور همسایه بوده و در حوادث و سوانح می‌تواند بهترین کمک رسانی را انجام دهد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.