سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ رشته گرایش جدید در دانشگاه خلیج فارس ایجاد شد

دفتر گسترش آموزش عالی، با ایجاد ۶ رشته گرایش در دانشگاه خلیج فارس بوشهر موافقت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: این دانشگاه در ۶ رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد از مهر امسال دانشجو می‌پذیرد.

او افزود: این رشته‌ها شامل کارشناسی ارشد ناپیوسته مهندسی شیمی گرایش پلیمر، کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی- علوم داده، کارشناسی ارشد نانوفیزیک، کارشناسی ارشد علم اقتصادی- اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد مشاوره خانواده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: رشته‌های جدید دانشگاه خلیج فارس بر اساس رسالت دانشگاه مبنی بر ماموریت‌گرایی و توجه به مزیت‌های منطقه‌ای از یک سو و توجه به روند‌های جهانی در حوزه‌های نوظهور و بین رشته‌ای راه اندازی شده‌اند.

مصلح با اشاره به راه اندازی دانشکده‌ها و مراکز نوآوری و فناوری با رویکرد‌های جدید و بین رشته‌ای و زیرساخت‌های مناسبی که برای تحصیل در این رشته‌ها فراهم شده است، گفت: دانشکده کسب و کار و اقتصاد پارسال در دانشگاه خلیج فارس راه اندازی شد و تاسیس رشته گرایش علم اقتصاد- اقتصاد نظری در مقطع کارشناسی ارشد به منظور توسعه اهداف راهبردی دانشگاه صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: با ایجاد این ۶ رشته گرایش جدید اینک دانشگاه خلیج فارس ۵۸ رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد دارد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: پیش از این نیز دفتر گسترش آموزش عالی با ایجاد ۲ رشته زبان و ادبیات فارسی و زیست شناسی سلولی و ملکولی در مقطع کارشناسی دانشگاه خلیج فارس موافقت کرده بود و در این دو رشته نیز از مهر دانشجو پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.