سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا پایان زندگی ۱۶ بوشهری دیگر را رقم زد

۸ زن و ۸ مرد جدیدترین قربانیان کرونا در استان بوشهر هستند؛ قربانیانی که اکنون تعدادشان به هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۷۸۱ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان در حال درمان هستند.

او ادامه داد:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که ابتلای ۹۶ نفرشان به کرونا، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۷۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: ۳۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه ۱۶ نفر دیگر بر اثر کرونا جان باختند، عنوان کرد: ۸ مرد ۷۵، ۷۲، ۶۹، ۶۷، ۶۳، ۶۲، ۶۲ و ۵۹ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، ریوی، مغزی، فشارخون و دیابت، ۵ زن ۷۵، ۶۵، ۵۷، ۵۴ و ۴۹ ساله با سابقه بیماری، کلیوی، سرطان، قلبی، دیابت و فشارخون و ۳ زن ۵۷، ۵۵ و ۵۴ ساله بدون سابقه بیماری قربانیان جدید کرونا در استان بوشهر هستند.

او گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۸۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۲۲ نفر به کرونا دچار بودند.


بیشتر بخوانید


به گفته دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۸ هزار و ۸۴۵ مبتلا به این بیماری در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۷۴۷ مورد فوتی ناشی از این بیماری به ثبت رسیده است.

کشمیری تاکید کرد: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و خودداری از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج بگذریم. از مردم می‌خواهم فقط برای موارد ضروری از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.