سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ویژه برنامه های دهه اول محرم در فضای مجازی

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۱ قصه به صورت انیمیشن و موشن‌گرافی برای ۱۰ روز اول محرم و شام غریبان در فضای مجازی اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عیسی عباسی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص اقدامات روابط عمومی تبلیغات اسلامی در دهه اول محرم، گفت: ۴۰ مورد مداحی توسط مداحان استان ضبط و از رادیو محرم و رادیو دنای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پخش شد.
 
عباسی بیان کرد: ۱۱ قصه به صورت انیمیشن و موشن‌گرافی برای ۱۰ روز اول محرم و شام غریبان در فضای مجازی توزیع و اکران شد.

او با اشاره به نصب بزرگ ترین پرچم امام حسین (ع) به متراژ ۵۰۰ متر مربع با موضوع "نسل به نسل در پناه تو هستیم" در یاسوج، افزود: نصب پرچم، پلاکارد، پوستر و بنر و سیاه‌پوش کردن سطح شهر‌ها و شهرستان‌ها از دیگر اقدامات است؛ که کارگردانی آن توسط عیسی عباسی انجام گرفته است.
 
عباسی عنوان کرد: ضبط برنامه و شعر‌های آیینی عاشورایی با شعار‌های کشوری در کهگیلویه و بویراحمد و ضبط نماهنگ به مدت ۴ دقیقه با خوانندگی مرتضی باب با موضوع رفقا از دیگر اقدامات روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان در دهه اول محرم است.

او اضافه کرد: ورک شاپ گرافیکی با هنرمندان گرافیست استان به مدت ۵ روز قبل از محرم و طراحی ۲۰ پوستر از موضوعات مختلف جهت اکران در فضای رسانه‌ای و چاپ در سطح شهر‌ها و عرشه پل‌ها برگزار شد.
انتهای پيام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.