سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر خوش برای واکسینه شدن هنرمندان خراسان رضوی

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به‌زودی اصحاب فرهنگ و هنر عضو صندوق اعتباری هنر در خراسان رضوی واکسینه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف امینی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاون خود تسریع در واکسیناسیون هنرمندان را مورد تاکید قرار داده است، هنرمندان از زمان همه گیری ویروس کرونا تمام تلاش خود را در مبارزه با این بیماری، تلطیف فضای جامعه و افزایش تاب آوری اجتماعی انجام داده اند و با توجه به ارتباط با بدنه اجتماع انجام واکسیناسیون می‌تواند به تداوم فعالیت‌های هنرمندان کمک کند.

او افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، هنرمندان مطرحی از بین ما رفته اند که فقدان آنان ضایعه جبران ناپذیری محسوب می‌شود و انجام واکسیناسیون، هر چند با تاخیر می‌تواند در کنترل این بیماری در بین هنرمندان موثر واقع شود.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: اسامی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی از طریق صندوق اعتباری هنر به وزارت بهداشت و درمان داده شده است و در هماهنگی انجام شده به وسیله صندوق اعتباری هنر، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت فراهم شده است.

امینی از مسئولان وزارت بهداشت برای همکاری در این خصوص قدردانی و بیان کرد: خراسان رضوی واکسیناسیون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از خبرنگاران مشهد را بدون هیچ تاخیری انجام داد و امیدواریم واکسیناسیون هنرمندان هم بدون هیچ تاخیری نسبت به تهران انجام شود.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.