سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر از مسیر سه راهی خیرآباد-تویسرکان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر از مسیر تونل ولایت تا سه راهی خیرآباد شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود رستمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه پارسال به منظورارتقاء ایمن سازی این محور عملیات ۴ خطه شدن مسیر انجام شد، اظهار داشت: این اقدام در ۴ و نیم کیلومتر از این محور انجام شد.

او افزود: موضوع روکش آسفالت ۵ کیلومتر از این محور نیز امسال در دستور کار قرار گرفت که تاکنون روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر از این مسیرانجام شده است و مابقی نیز تا پایان فصل کاری اجرا خواهد شد.

معاون راهداری استان همدان با بیان اینکه برای این مسیر حدود ۵ هزار تن آسفالت پیش بینی شده است، تأکید کرد: تاکنون برای روکش این یک و نیم کیلومتر ۱۵۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

رستمی تصریح کرد: برای روکش آسفالت این محور هیچگونه اعتبار استانی در نظر گرفته نشده و حدود ۷ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته که تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان محقق شده است.

او  یادآور شد: به منظور ایمن سازی این مسیر همچنین اقداماتی در قالب ایجاد حفاظ‌های خاکی، تابلو علائم و خط کشی نیز از سوی این اداره کل اجرایی شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.