سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم عنوان کرد:

تامین نیاز زمین واحد‌های صنعتی استان قم تا ۱۰ سال آینده

سرمست گفت: نیاز استان قم تا ۱۰ سال آینده به زمین برای افتتاح و توسعه واحد‌های صنعتی برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم صبح سه شنبه در اولین روز هفته دولت و حاشیه نوزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم و بازدید و افتتاح واحد‌های صنعتی شهرک شکوهیه قم گفت: عمده‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی تأمین نقدینگی و کمبود زمین جهت توسعه واحد‌های صنعتی بود که مقرر شد با توجه به توانمندی‌های واحد‌های صنعتی این مشکلات مرتفع شود.

استاندار قم با اشاره به الحاق ۱۳۵۰ هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی قم افزود: هم اکنون برای تأمین زمین واحد‌هایی که در فاز توسعه هستند مشکلی وجود ندارد.

سرمست تصریح کرد: سیاست کلی بازدید از واحد‌های صنعتی این است که ابتدا مشکلات این واحد‌ها برطرف شود و از موانع تولید مانع زدایی گردد و بعد برای واحد‌هایی که قصد توسعه دارند طرح‌هایی تهیه می‌شود و واحد‌هایی هم که در زنجیره تولید نیاز به پشتیبانی دارند مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرند.

استاندار قم همچنین ادامه داد: با الحاق ۱۳۵۰ هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی نیاز استان قم تا ۱۰ سال آینده برای افتتاح و توسعه واحد‌های صنعتی برطرف خواهد شد که علاوه بر تأمین نیاز استان قم سبب جذب سرمایه گذار از دیگر استان‌های کشور نیز خواهد شد و به تسریع صنعتی شدن استان قم کمک خواهد کرد.

استاندار قم با اشاره به واکسیناسیون کارگران واحد‌های صنعتی گفت: استان قم تنها استانی است که توانست مرکز واکسیناسیون در شهرک‌های صنعتی ایجاد کند و طبق لیست واحد‌های صنعتی واکسیناسیون کارگران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.