سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد زیرساخت‌های پذیرایی و اقامتی در نظرآباد

معاونت گردشگر‌ی البرز گفت: لزوم تقویت و ایجاد زیر ساخت‌ها‌ی پذیرایی و اقامتی شهرستان نظرآباد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرتضی نیکرو، معاونت گردشگر‌ی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در حاشیه باز‌دید از طرح ‌های در حال احداث حوزه گردشگر‌ی شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود از فعالان صنعت گردشگر‌ی استان حمایت همه‌جانبه می‌شود.

معاونت گردشگر‌ی البرز شهرستان نظر‌آباد آثار و ابنیه تاریخی و طبیعی بسیار‌ی را در خود جا‌ی داده است که از آن جمله می‌توان به سایت موزه ۹ هزار ساله ازبکی و تالاب صالحیه اشاره کرد.

نیکرو گفت: شهرستان نظرآباد یکی از شهرستان ها‌ی هفت‌گانه البرز است که در غرب این استان واقع شده و سالانه گردشگر‌ان زیاد‌ی از آثار موجود در آن باز‌دید می‌کنند.

او با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در نشهرستان ظرآباد افزود: احداث و بهره‌بر‌دار‌ی از مراکز پذیرایی و اقامتی به شکوفایی اقتصاد‌ی و ایجاد اشتغال در منطقه می‌انجامد که این مهم در توسعه صنعت گردشگر‌ی نیز اثر‌گذار خواهد بود.

نیکرو گفت: موقعیت جغرافیا‌یی شهرستان نظرآباد و قرار‌گیر‌ی در شاهراه ارتباطی استان زمینه را برای تبادل مسافر و کالا فراهم آورده و یکی از قطب‌های گردشگر‌ی و صنعتی استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.