سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بلاتکلیفی شورای شهر کرمانشاه

نشست اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای انتخاب هیات رئیسه این شورا به علت غیبت ۲ تن از اعضا،برای دومین بار برگزار نشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در نشست اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: الان وضعیت کلانشهر کرمانشاه به دلیل مشکلات عدیده‌ای که داریم تعیین تکلیف وضعیت شهرداری و کمیسیون‌های شورای شهر و کار‌های که باید در قالب لوایح و درخواست‌های مردم بررسی شوند، بسیار حایز اهمیت است.

او افزود: قرار شد جلسه‌ای تشکیل ندهم بنا به دستور آقای استاندار و تاکید ایشان جلسه امروز را تشکیل دادم که هیات رییسه شکل بگیرد، اما متاسفانه به دلیل عدم حضور ۲ نفر از اعضای شورای شهر جلسه رسمیت پیدا نکرد و به طور قطع گزارش این غیبت‌ها و عدم حضور و اخلال‌هایی که در روند تشکیل هیات رییسه صورت می‌گیرد را طبق قانون به هیات حل اختلاف استان ارایه می‌دهم.

رنجبر بیان داشت: مرجع تصمیم گیری برای هرگونه برخورد یا اقدامات بعدی با هیات حل اختلاف استان است و این روندی است که قانون تعیین تکلیف کرده و فرماندار بیش از این اختیاراتی در قانون برایش پیش بینی نشده است.

او ادامه داد: امیدوارم دوستان شرایط حساس کنونی را درک کنند و به طور قطع خواسته مردم این است هیات رییسه هرچه سریعتر تشکیل و تکلیف کمیسیون‌های کاری مشخص شود و لوایح و طرح‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و سرپرست شهرداری هم تعیین بشود.

فرماندار کرمانشاه گفت: براساس تصمیماتی که مسئولان مرکز اتخاذ کردند و در استان هم تصمیم تایید شد، از ۱۸ مرداد به مدت یک ماه اگر چنانچه وضعیت آن ۲ نفری که آرایشان باطل شده، مورد گذشت قرار گرفتند (سیدپیمان موسوی و سیدحجت الله موسوی اجاق) به شورای ششم دعوت می‌شوند و اگر نشود در ۱۸ شهریور بعد از یک ماه مهلت برای بررسی، از ۲ نفر اعضای علی البدل (خسرو زرافشانی و علی فتاحی طهنه) برای حضور در شورا دعوت خواهد شد.

رنجبر در پایان تاکید کرد: نمی‌شود کار مردم را معطل گذاشت انتظار این بود که دوستان با رایزنی‌هایی که صورت گرفته بود در جلسه امروز حضور پیدا می‌کردند

گفتنی است:از ۹ نفر اعضایی که قرار بود که در این جلسه حضور داشته باشند، آقایان هاشم درویشی، سالار احمدزاده، کامبیز غلامی، رسول آزادی، احسان حیدریان، پوریا فخری و کامران ملکی حضور داشتند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.