سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

تمام داروخانه‌های شبانه روزی استان یزد داروی بیماران کرونایی را دارند

محمد حسین مصدق گفت: خوشبختانه استان یزد در خرید و توزیع متمرکز دارو‌های کرونایی خوب عمل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد حسین مصدق، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هرکدام از داروخانه‌های استان یزد که متقاضی توزیع دارو‌های خوراکی بیماران کرونایی باشند، دارو‌های کرونایی برایشان ارسال و مجوز توزیع به آن‌ها داده می‌شود.

او افزود: دارو‌های رمدسیور و فاوی پیراویر واکتیمرا بصورت متمرکز خریداری و در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شد و بعضا برای دارو‌های تزریقی مشخصات بیمار و پوکه را تحویل گرفتیم و در زمینه کمبود این دارو‌ها چالشی در استان یزد نداشتیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در شهرستان یزد دارو‌های خوراکی فاوی پیراویر در اختیار ۴۰ داروخانه منتخب ودرمراکز شهرستان در اختیار یک تا پنج داروخانه قرار گرفته است و حتی در زمینه تامین سرم هم مشکلی نداریم.

مصدق با اعلام اینکه برای رفاه حال بیماران تعداد داروخانه‌های توزیع دارو‌های کرونایی در استان یزد افزایش یافته اظهار داشت: هر کدام از داروخانه‌های استان که متقاضی توزیع دارو‌های خوراکی بیماران کرونایی باشند دارو‌های کرونایی برای آن‌ها ارسال و مجوز توزیع به آن‌ها داده می‌شود.

او ادامه داد: تمام داروخانه‌های شبانه روزی استان یزد جز داروخانه‌های منتخب توزیع دارو‌های کرونایی هستند و همشهریان درهر ساعت از شبانه روز به نزدیک‌ترین داروخانه شبانه روزی نزدیک خود مراجعه و دارو‌های خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.