سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین استارتاپ طراحی اپلیکیشن موبایل درسمنان نیمه شهریور برگزار می‌شود

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان گفت: دومین رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در سمنان پانزدهم شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی منصفی راد رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان گفت: این رویداد استارتاپی در قالب برنامه شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان و به صورت مجازی و در سه حوزه آموزش الکترونیکی، گردشگری و صنایع دستی ۱۵ شهریور در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در تاریخ ۱۳ و ۱۴ شهریورماه نیز دو پیش رویداد برگزار می‌شود و پس از داوری، ایده‌های منتخب در رویداد اصلی به رقابت خواهند پرداخت.

منصفی راد اضافه کرد: در رویداد پایانی، سه ایده برتر توسط داوران انتخاب می‌شوند و همراه با اهدا جوایز ویژه همچنین می‌توانند در مرکز نوآوری طراحی اپلیکیشن موبایل مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان نیز مستقر شوند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد استارتاپی می‌توانند با مراجعه به سامانه مجازی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان به نشانی amjad.jde.ir/sm با رمز عبور ۱۲۳۴۵۶ و ورود به لینک ثبت https://se.uast.ac.ir/fa/form/۳۷۵ ایده خود را جهت شرکت در این رویداد ثبت کنند، همچنین می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۷۳۱۲۸۲۰ – ۰۹۹۲۱۷۹۷۸۵۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.