سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز مطرح کرد؛

واحد‌های پذیرایی تبریز با ۲۵ درصد ظرفیت فعالیت کنند

 رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود واحد‌های پذیرایی شهرستان تبریز باید تنها با ۲۵ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسبقی  رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز با اشاره به جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای شهرستان تبریز به ریاست فرماندار و اعضای کمیته گردشگری، گفت: با توجه به اوج گیری و موج پنجم شیوع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی و شهر تبریز و در راستای اجرای ضوابط بهداشتی و اعمال محدودیت‌های لازم، وضعیت و نحوه فعالیت واحد‌های پذیرایی شهرستان در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: براساس مصوبات این جلسه، فعالیت واحد‌های پذیرایی شهرستان تبریز در صورت دارا بودن تهویه مناسب و استاندارد با یک‌چهارم ظرفیت به صورت حضوری امکان‌پذیر خواهد بود که در صورت عدم وجود شرایط مذکور فعالیت آن‌ها به صورت بیرون بر ادامه خواهد یافت.

اسبقی اظهار داشت: به منظور نظارت و ارزیابی کامل بر عملکرد واحد‌های پذیرایی شهرستان و تامین امنیت بهداشتی و رفاهی واحد‌ها برای مراجعه‌کنندگان، بازرسی‌های تخصصی با مدیریت این اداره‌کل و همکاری انجمن‌های مرتبط به صورت مستمر در حال انجام بوده و تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.