سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان:

۲۷ طرح ورزشی ویژه هفته دولت در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

ادهم کرد گفت: همزمان با هفته دولت ۲۷ طرح ورزشی با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کردزابلی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۱۱ زمین چمن مصنوعی در نیکشهر، زرآباد، دشتیاری، سراوان، هیرمند، نیمروز، سرباز، دلگان و کنارک و ۱۶ خانه ورزش روستایی از مهمترین طرح های هفته دولت در حوزه ورزش و جوانان استان است.

وی ادامه داد: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای تجهیز ۱۶ خانه ورزش روستایی استان ۲۴۰ میلیون تومان و زمین های چمن ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

کردزابلی افزود: در سال های گذشته با حمایت دولت و همت خیران زیرساخت های ورزشی بسیار خوبی در این خطه پهناور ایجاد شده به گونه ای که تعداد زمین های چمن ورزشی این استان به ۱۶۰ زمین رسیده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.