سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز واکسیناسیون تجمیعی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی راه‌اندازی شد

مرکز واکسیناسیون تجمیعی کووید۱۹ شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس برای واکسینه کردن افراد شاغل در صنایع پتروشیمی این منطقه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس روابط عمومی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: این مرکز با همکاری شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر راه‌اندازی شده و امید است در یک‌ماه آینده شاغلان در مجموعه‌های صنایع و شرکت‌های پتروشیمی منطقه علیه کرونا واکسینه شوند.

مرتضی باشی افزود: با آغاز فعالیت مرکز واکسیناسیون تجمیعی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ظرفیت تزریق روزانه تا هزار دوز واکسن کرونا به کارکنان صنایع پتروشیمی فراهم شده است.

 او با اشاره به همجواری مرکز واکسیناسیون با روستای شیرینو شهرستان کنگان، ادامه داد: واکسیناسیون ساکنان این روستا نیز با همکاری شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


رئیس روابط عمومی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی استان بوشهر بیان کرد: این شورا از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و غذایی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و ۲ هزار دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان توزیع کرده و در تامین برخی تجهیزات پزشکی به بخش درمان این استان یاری رسانده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.