سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

مامور وظیفه شناس و خیاط باانصاف، گردنبند یک میلیارد ریالی را به صاحبش بازگرداند

سردار القاصی مهر از تحویل گردنبند یک میلیارد ریالی توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه استان ایلام با همکاری یک خیاط با انصاف خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:سروان "علی سیفی" جانشین پاسگاه پلیس راه دره شهر_ پلدختر هنگام مراجعه به مغازه خیاطی جهت دوخت لباس نظامی، از موضوع پیدایش گردنبندی یک میلیارد ریالی توسط خیاط باانصاف با خبر می‌شود.

او افزود: این خیاط با انصاف موضوع پیدایش گردنبند یک میلیارد ریالی را با این افسر وظیفه شناس مطرح و عنوان می‌دارد که اشتباهاً آن را به کسی دیگری تحویل داده است.

سردار القاصی مهر یادآور شد: با صحت عمل و تلاش‌های این افسر وظیفه شناس و پیگیری‌ها و پرس و جو‌های زیاد، شخصی که این گردنبند را اشتبا‌ها در اختیار گرفته بود شناسایی و از وی باز پس گرفته شد.

او اضافه کرد: با همکاری خیاط باانصاف و تلاش‌های مامور وظیفه شناس پلیس راه، این گردنبند تحویل صاحب اصلی آن که یک خانم شاغل در بیمارستان شهرستان دره شهر بود شناسایی و تحویل داده شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام با قدردانی از صحت عمل این مامور وظیفه شناس و همچنین خیاط با انصاف اعلام کرد: پلیس برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به خدمت رسانی بی‌منت به مردم افتخار می‌کند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.