سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث یک شهریور ۱۴۰۰ بخوانید؛

دستگیری سارقان در نقاط مختلف خوزستان/ کابوس سرقت احشام در حمیدیه پایان یافت

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

برق دستبند بر دستان سارق تابلو‌ها و علائم جاده‌ای در مسجدسلیمان

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع سرقت تابلو‌ها و علائم جاده‌ای در سطح حوزه استحفاظی شهرستان و نارضایتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس این فرماندهی با کار اطلاعاتی محل اختفای سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای سارق تعداد ۳۰ تابلو راهنمایی و رانندگی با پایه‌های مربوطه، تعدادی لوله‌های انتقال نفت و لوله‌های پارک و معابر شهری کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سارق محتویات داخل خودرو در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار کرد: سارق مذکور در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

پلیس ماهشهر امنیت را از سلب کرد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۲ سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره انواع سرقت از قبیل؛ سیم برق، منزل، مشاعات ساختمان، محتویات خودرو و معابر اعتراف کردند، ادامه داد: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستبند پلیس بهبهان بر دستان سارق اماکن خصوصی حلقه زد

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او به اعتراف متهم در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اشاره کرد و اظهار داشت: فرد مذکور پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارق حرفه‌ای مغازه‌ها در اهواز دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت از مغازه شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر نمودند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق مذکور در بازجویی پلیس به ۸ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

باند سارقان احشام در حمیدیه متلاشی شد

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه اظهار کرد در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و مأموران پلیس با نجام اقدامات تخصصی اعضای باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۲ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، ادامه داد: افراد مذکور پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.