سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم(عج) مشهد بستری هستند

مدیر بیمارستان قائم(عج) گفت: ۴۸۵ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند که ۱۱۳ نفر از آن‌ها در‌ آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن خداپرست مدیر بیمارستان قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۸۵ بیمار کرونایی در این مرکز بستری هستند که ۱۱۳ نفر از آن‌ها در‌ آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

او با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ بیمار جدید از سوی بیمارستان قائم (عج) پذیرش شده است، افزود: بالغ بر ۶۰ نفر نیز خوشبختانه رو به بهبودی بوده و ترخیص شده‌اند.

مدیر بیمارستان قائم (عج) با اشاره به اینکه دستگاه سی تی اسکن جدید این مرکز به منظور خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز نصب و راه اندازی شده است، ادامه داد: یک دستگاه اکسیژن ساز نیز به تازگی به این مرکز اختصاص یافته است و به زودی نصب و راه اندازی می‌شود.


بیشتر بخوانید


خداپرست بیان کرد: یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر نیز برای بیماران بستری در اورژانس در نظر گرفته شده است تا مشکل اکسیژن بیماران بستری در اورژانس نیز کاهش یابد.

او  با تقدیر از حضور نیرو‌های جهادی مردمی در بخش‌های کرونا تصریح کرد: حضور این نیرو‌ها قطعا در روند درمان موثر خواهد بود، اما باید شکل منظم تری به خود بگیرد تا بتوانیم براساس حضور آن‌ها برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.