سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش ناوگان باری البرز برای حمل کالاهای اساسی

طی سه ماه اخیر ۳۷۵۹ دستگاه ناوگان باری از البرز برای حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز استان به بنادر جنوبی اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز با بیان این که طی سه ماه اخیر ۳۷۵۹ دستگاه ناوگان باری از البرز برای حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز استان به بنادر جنوبی اعزام شده است، گفت: برای جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالا‌های اساسی و ضرورت حمل کالا‌های موجود در بنادر، به صورت متناوب و روزانه تعدادی کامیون از استان البرز اعزام و کالا‌های مورد نیاز به استان وارد می‌شود.

او با بیان این که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه‌ای در تامین کالا‌های اساسی استان ایجاد نشده است، افزود: طی هفته گذشته نیز ۳۱۰ دستگاه ناوگان باری برای حمل گندم از استان به بندر شهید رجایی هرمزگان اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به منظور قدردانی و تشویق رانندگان برای حضور مستمر برای حمل کالا‌های اساسی، برنامه های تشویقی از قبیل تخصیص روغن دولتی، تخصیص ۲ حلقه لاستیک با ارز دولتی به ازای ۵ سفر به بنادر جنوبی برای رانندگان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.