سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز بیمارستان های سپیدان و استهبان با مشارکت خیران

با مشارکت خیران سپیدانی هزینه خرید تجهیزات درمانی بیمارستان امام حسین (ع) تامین شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ملک نسب مدیر بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان گفت: به همت یک خیر سپیدانی هزینه خرید تجهیزات درمانی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال تامین شد.

 او  بیان کرد: تجهیزات درمانی مورد نیاز بخش تاسیسات بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان از سوی خانواده مرحوم حاج حشمت الله غفاریان از نیکوکاران سپیدانی پرداخت شده است.

ملک نسب تصریح کرد: تامین این تجهیزات گام مهمی در ارائه خدمات به بیماران، به ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسین (ع) است.

تجهیز بیمارستان استهبان

بخش های درمانی بیمارستان شهرستان استهبان به دستگاه های پزشکی نوین تجهیز شدند.

مائده مطوس رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان استهبان گفت: با هدف سرعت بخشی در امر درمان بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کووید۱۹، بخش های درمانی این مرکز به یک دستگاه BIPAP همراه با ماسک و خرطومی، چهار ماسک دستگاه BIPAP، سه مانیتور علائم حیاتی برای مشاهده و بررسی ۲۴ ساعته علائم بیمار و سه پالس اکسی متر در مجموع به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان تجهیز شد.

او بیان کرد: دستگاه بای پپ(BIPAP) که مشابه ونتیلاتور عمل می‌ کند، در کمک به بیماران تنفسی و بسیاری از اختلالات تنفسی در خواب موثر و در روند درمان اختلالات تنفسی اثرگذار است و از مدرن ‌ترین تجهیزات پزشکی محسوب می شود.

مطوس تصریح کرد: دستگاه پالس اکسی متری، دستگاهی است که سطح اکسیژن خون را نشان می دهد و محدوده طبیعی آن ۹۵ تا ۹۷ درصد  بوده که اگر این مقدار کمتر از ۹۰ درصد شود، زنگ هشدار به صدا در می آید.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.