سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ سازی جلوی مصرف گرایی خارجی را بگیرد

رئیس بسیج رسانه کشور گفت: رسانه ها باید با فرهنگ سازی جلوی مصرف گرایی خارجی را بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بصیری رئیس بسیج رسانه کشور در جمع مدیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های جمعی استان فارس بیان کرد: خبرنگار مقام معلمی و سربازی دارد و آنان حامل پیام برای جامعه هستند.

او با اشاره به اینکه افراد در قشرهای مختلف می‌توانند از کار خود یک وظیفه الهی را به عهده بگیرند تصریح کرد: رسانه‌ها این وظیفه را دوچندان دارند و با قلم خود می‌توانند جامعه را به راه صواب یا ناصواب هدایت کنند.

بصیری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات حوزه رسانه، مشکلاتی است که خودمان برای خودمان بوجود آورده ایم  ادامه داد: رسانه‌ها سنگر ساز بی سنگر هستند و رها بودن فضای رسانه را باید مورد مطالبه قرار داد، اگر یک بستنی فروشی ساده بدون مجوز راه اندازی نمی‌شود چرا افراد بدون مجوز با یک پیج، هر کسی را مورد هجمه قرار می‌دهند.

 رئیس بسیج رسانه کشور افزود: امروز سانسور عبارت از حرف بیش از حد در یک موضوع بی ربط است زیرا رسانه‌ها باید با فرهنگ سازی جلوی مصرف گرایی خارجی را بگیرند.

او اضافه کرد: مردم از رسانه‌ها خرد مطالب خود را می‌گیرند زیرا آن قدر مطالب زرد و پیش پا افتاده بین مردم توزیع می‌شود  که باعث شده اقبال به رسانه‌ها پیدا نشود.

بصیری اظهار کرد: ۴۰ سال است در تحریم هستیم، پول به حساب آمریکایی‌ها ریختیم اما آنان واکسن به ما ندادند،  داروی بیماران پروانه ای را هم نمی‌دهند.

رئیس بسیج رسانه کشور  تاکید کرد: نظام صنفی خبرنگاری باید راه اندازی شود و رسانه‌ها نباید نامادری خود باشند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.