سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن یزدی به مسابقات پارا آسیایی ۲۰۲۱ اعزام می شود

بازیکن یزدی به مسابقات پارا آسیایی ۲۰۲۱ به میزبانی کشور بحرین اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین نزاکتی، دبیر هیئت بدمینتون استان در دیدار با ابوالفضل جنایی بازیکن تیم ملی پارابدمینتون کشور از تمهیدات لازم برای اعزام این بازیکن به مسابقات پارا آسیایی ۲۰۲۱ به میزبانی کشور بحرین سخن گفت.

در این دیدار در خصوص تمهیدات لازم برای اعزام این بازیکن به استان اصفهان برای  آماده‌سازی و پیگیری تمرینات خود زیر نظر مربی تیم ملی پارابدمینتون بحث و گفتگو شد.

 دبیر هیئت بدمینتون استان به پاس تلاش‌ها و زحمات این بازیکن که توانسته است در جمع ملی‌پوشان این رشته درآید تشکر و قدردانی کرد و اذعان داشت: هیئت بدمینتون استان وظیفه خود می داند تا از بازیکنانی در این سطح حمایت‌های لازم و کافی را داشته باشد.

در این دیدار که مهدیه زارع‌زاده مربی پارابدمینتون استان نیز حضور داشت با اشاره به اینکه ابوالفضل جنایی در کلاس ایستاده sl۳ قرار گرفته است، گفت: این بازیکن از سال ۹۷ تا به امروز در زمینه تمرینات پارا بدمینتون فعالیت داشته و با حضور پررنگ خود در تمامی کلاس‌های ایستاده توانست در اولین سال حضور در این رشته به مسابقات کشوری در سال ۹۸ اعزام شود.

او افزود: امید است این بازیکن با وجود تلاش‌ها و استعداد خود و حمایت‌های مسئولین ورزش استان به کسب مقام در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین که اولین حضور جدی او در تورنمنت بین المللی است، منجر شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.