سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرس کل استان ایلام مطرح کرد؛

خدمت پزشکان متعهد امروز همچون دوران هشت سال دفاع مقدس

اصلانی گفت:پزشکان متعهد و جان بر کف امروز همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در میدان کارزار با دشمنی بی رحم و نامرئی، جامه سپید خدمت بر تن کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، یکم شهریور که در تقویم مصادف با سالروز تولد حکیم بوعلی سینا، پزشک حاذق و چیره دست ایرانی است، به نام "روز پزشک" نامگذاری شده است.

مهدی اصلانی بازرس کل استان ایلام  گفت:  بزرگداشت مقام پزشک، ارج نهادن و یادآوری خدمات شبانه روزی و جان فشانی‌های این فرشتگان زمینی سفید پوش و روشن ضمیری است که موهبت سلامتی و تندرستی جامعه انسانی مدیون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های فکری و عملی آنان در میدان پیشگیری و مبارزه با انواع میکروب‌ها و یافتن راه علاج بیماری‌ها است تا این بدن جسمانی بتواند مرکب سالم و تندرستی برای روح شریف انسانی در پیمودن مسیر سعادت و کمال الهی باشد.

او افزود:پزشکان متعهد جامه سپید خدمت بر تن کرده تا لباس عافیت را بر تن بیماران آسیب دیده کرونایی بپوشانند و مفتخر به دریافت لقب "مدافعان سلامت" از سوی نایب امام عصر جامعه اسلامی شده اند.

اصلانی اضافه کرد:جا دارد در این مجال و به پاس خدمات پزشکان عزیز و دلیر وطنم این روز را به جامعه پزشکی بخصوص به ریاست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، روسا و مدیران بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی یا درمانی و تمامی پزشکان عزیز استان ایلام تبریک و تهنیت گویم تا بدانند که همواره و صمیمانه قدردان زحماتشان هستیم و خواهیم بود.

او عنوان کرد:به امید روزی که ویروس منحوس کرونا از این کره خاکی رخت بربندد و بار دیگر زندگی به روال عادی خود برگشته و مردمان وطنم در کنار پزشکان پرتلاش نفسی به آرامی برآورند و ان شاالله با تلاش و توکل به خدا شر این بلیه از سر جهان و مردم ایران کم گردد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.