سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون تمام گروه های سنی در خرمشهر تکذیب شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:انجام واکسیناسیون برای تمام گروه های سنی و بدون محدودیت در خرمشهر صحت ندارد.

ساسان قربانی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر انجام واکسیناسیون برای تمام گروه های سنی در خرمشهر گفت:موجودی واکسن کرونا کم شده است و در شرایط مناسبی قرار نداریم ،بنابراین به دلیل تابع قوانین کشور بودن ،انجام واکسیناسیون برای تمام گروه های سنی و بدون محدودیت در شهرستان خرمشهر صحت ندارد .

او ادامه داد:روند واکسیناسیون به دلیل کمبود واکسن کووید۱۹ کاهش پیدا کرده است و در حال حاضر ۱۰هزار دوز واکسن جهت تزریق به گروه هدف داریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: تاکنون ۳۵درصد جمعیت بالای ۵۰سال و ۲۷درصد جمعیت بالای ۱۸سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان واکسن کرونا دریافت کرده اند و حدود ۱۴۸هزار دوز واکسن تزریق شده است.

بیشتر بخوانید

قربانی با بیان اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت موارد بهداشتی است، عنوان کرد: با توجه به شرایط بحرانی که شهرستان آبادان دارد انتظار می رود مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی کادر درمان را بیشتر همراهی کنند.

پیشتر محمد حیدری ، فرماندار ویژه خرمشهر در مصاحبه ی تلویزیونی برنامه بازتاب پخش شده از سیمای مرکز آبادان ، انجام واکسیناسیون کرونا بدون محدودیت سنی در این شهرستان  را عنوان کرده بود.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.