سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتی‌های کرونایی در بردسکن به بیش از ۱۰۰ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: تعداد کل فوتی‌های کرونایی در بردسکن به ۱۰۶ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا رضانژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن با بیان اینکه ۴۴ بستری در حال حاضر در بیمارستان ولی عصر بردسکن بستری هستند که وضعیت ۱۱ نفر آن‌ها بدحال هستند، گفت: از ابتدای امسال ۶ هزار نفر مراجعه‌کننده کرونایی در بیمارستان ولی عصر بردسکن مورد آزمایش قرار گرفتند و تعداد کل فوتی‌های کرونایی در بردسکن به ۱۰۶ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه تمامی سهمیه سرم بردسکن را برای بیماران کرونایی اختصاص داده‌ایم، افزود: اکنون در صورت مراجعه بیمار غیرکرونایی و نیاز به سرم با کمبود و نبود سرم مواجه هستیم که نیاز است مسئولان استانی در تأمین سرم مورد نیاز این شهرستان ما را یاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن با تقدیر از کادر کوشای درمانی و متخصصین داخلی از خستگی کادر درمانی و متخصص داخلی بردسکن خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر کادر درمانی ما به جهت اینکه خسته هستند، نیاز است از استان متخصص کمکی برای شهرستان در نظر گرفته شود تا کادر درمان استراحت کنند.

رضانژاد با سپاس از هیئات عزاداری برای رعایت دستوالعمل های بهداشتی در مراسم عزاداری امام حسین (ع)، به دیگر همشهریان که رعایت لازم را نداشته‌اند، بیان کرد: در حال حاضر نگران هستیم شاهد سیل افراد دیگری در روز‌های آینده به بیمارستان باشیم که با ساده‌انگاری کرونا موجب همه گیری ویروس کرونا در منطقه هستند.


بیشتر بخوانید


او از فعالیت دو درمانگاه بخش خصوصی در بردسکن خبر داد و تصریح کرد: کمبود سرم یکی از نیاز‌های فوری بردسکن است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن از انجام واکسیناسیون در بردسکن ابراز رضایت کرد و تاکید کرد: از جمعیت ۵۵ هزار نفری افرادی که باید واکسینه شوند تا کنون ۳۴ درصد این جمعیت در ۹ مرکز جامع سلامت و ۳۴ خانه بهداشت و یک مرکز تجمیعی در آموزشگاه شهید اسلامی در بردسکن که با ۵ اکیپ فعال خدمت‌رسانی می‌کنند، واکسن کرونا زده‌اند.

رضانژاد از کمک خیرین بردسکن برای ایجاد دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان بردسکن خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این بخش که در حال حاضر به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است تا قسمتی پاسخگوی بیماران در شهرستان هستیم.

او با بیان اینکه تا قبل از راه‌اندازی بخش اکسیژن‌ساز بیمارستان بردسکن، روزانه ۱۰۰ کپسول را برای شارژ به تربت حیدریه رفته است تا بتوان اکسیژن بیماران بستری را تأمین کرد، افزود: تجهیز قسمت دستگاه اکسیژن‌ساز در دست اقدام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیرین را برای خرید و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز ستود و ادامه داد: در سال قبل هم خیرین بردسکن با نذر سلامت حدود ۲۰ میلیارد ریال را برای ساخت ساختمان سی تی اسکن و راه‌اندازی این دستگاه در بیمارستان اختصاص دادند که امروز هیچ بیماری برای سی تی اسکن از بردسکن به دیگر شهر‌ها اعزام نمی‌شود.

رضانژاد از راه‌اندازی دو بخش جدید در این بیمارستان شامل بخش مراقبت‌های ویژه کودکان و بخش کرونایی خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ قلم اقلام مورد نیاز تجهیزات برای این بخش‌ها مورد نیاز است که امیدواریم با یاری خیرین و مجمع خیرین سلامت این موضوع پیگیری و تسریع شود.

 

منبع: فارس
انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.