سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام واکسیناسیون بانوان باردار از سه ماهه دوم بارداری به بعد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از انجام واکسیناسیون زنان باردار از سه ماهه دوم بارداری به بعد در مراکز جامع سلامت خراسان جنوبی خبر داد.

دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: واکسیناسیون بانوان باردار از سه ماهه دوم بارداری به بعد در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در حال انجام است.

او افزود: زنان باردار نسبت به انجام واکسیناسیون خود در مراکز خدمات جامع سلامت اقدام کنند.

دهقانی با بیان اینکه واکسیناسیون به معنای ایجاد ایمنی قطعی نیست اظهار کرد: ضروری است پس از واکسیناسیون، زنان باردار و سایر اعضای خانواده اقدامات پیشگیرانه در برابر بیماری کرونا را انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: مادران باردار باید پس از واکسیناسیون همچنان از ماسک استفاده کنند و به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا در محیط‌های دارای تهویه مناسب حضور پیدا کنند و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

او تصریح کرد: بانوان باردار در صورت ابتلا به بیماری کرونا اشکال شدید‌تر بیماری را نسبت به زنان غیر باردار در سن مشابه خواهند داشت.

دهقانی عنوان کرد: بانوان باردار در صورت داشتن هر گونه سوال مربوط به دوران بارداری، زایمان، پس از زایمان و کرونا در دوران بارداری می‌توانند به سامانه ۴۰۳۰ به منظور دریافت مشاوره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.