سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری دانش‌آموختگان هلال احمر آذربایجان‌شرقی در پایگاه‌های امداد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت:دانش‌آموختگان کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان به عنوان نجاتگر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حمید حسین پورمدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان در نیمه اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بدون آزمون در رشته‌های کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می‌کند.

اوافزود:دانشجویانی که در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان ثبت نام کنند از تسهیلات این مرکز مانند تقسیط شهریه، تخفیف در خدمات درمانی و بهره مندی از امکانات ورزشی هلال احمر برخوردار خواهند شد.

او گفت: رشته‌های کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این مرکز شامل کاردانی حرفه‌ای امداد سوانح، کاردانی حرفه‌ای امداد و نجات شهری، کاردانی حرفه‌ای مدیریت لجستیک و زنجیره تامین و کاردانی حرفه‌ای مدیریت - سرپرستی توزیع کالا و خدمات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی  ادامه داد: رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) این مرکز هم شامل کارشناسی حرفه‌ای مدیریت عملیات امداد و نجات و کارشناسی حرفه‌ای مدیریت بحران در اماکن و کارشناسی حرفه‌ای مددکاری روانی – اجتماعی در بحران (سوانح طبیعی) است و متقاضیان و افراد حائز شرایط می‌توانند تا هفت شهریور ۱۴۰۰ جهت ثبت نام به سایت سنجش به نشانی (www.sanjesh.org) مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۴۱-۳۵۴۱۵۱۵۵ و ۳۵۴۱۶۲۶۲ و۳۵۴۰۰۳۲۱ تماس بگیرند.

حسین پور با اشاره به بروز رسانی امکانات و تجهیزات این مرکز و اتاق پراتیک و بهینه سازی فضای کلاس‌ها به مزایای تحصیل در مرکز آموزشی جمعیت هلال احمر، یادآوری کرد: دانشجویانی که این مرکز را برای تحصیل انتخاب کنند از مزایای مشاوره رایگان کارآفرینی، مشاوره رایگان روانشناسی، خدمات بهداشت و درمان با تخفیف و سالن ورزشی رایگان بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.