سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگرداندن بیش از۶ هزارو ۸۰۰ خودروی غیربومی از کرمانشاه

 فرماندار کرمانشاه از بازگرداندن بیش از ۶ هزارو۸۰۰ خودرو از شهرستان در تعطیلات اخیر به دلیل اعمال محدودیت‌های تردد خبر داد.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه گفت: در تعطیلات اخیر و در پی اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی، بیش از ۶ هزارو۸۰۰ خودرو اجازه ورود به شهرستان کرمانشاه را پیدا نکرده و به شهر‌های مبداء عودت داده شدند.

رنجبرافزود: در این تعطیلات ۴۹۵ خودرو هم به دلیل ورود به شهر قرمز مشمول جریمه یک میلیون تومانی شدند، ضمن اینکه ۲هزارو۸۰۳ خودرو نیز به دلیل تردد شبانه در شهر کرمانشاه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند.

فرماندار کرمانشاه بیان داشت: در تعطیلات چند روز گذشته همچنین ۲۷ دستگاه خودرو که شماره‌های خود را دستکاری کرده و یا محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند، توقیف شدند.

 رنجبر اظهار داشت: در تعطیلات اخیر نیرو‌های پلیس ۹۰۵ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی را از شهر کرمانشاه به بیرون هدایت کردند.

او در ادامه با اشاره به ادامه دار بودن محدودیت‌های تردد تا جمعه هفته آینده (پنجم شهریور)، گفت: تا آن زمان هیچ برگه ترددی از سوی فرمانداری صادر نمی‌شود، لذا از مردم تقاضا داریم برای دریافت برگه تردد به فرمانداری مراجعه نکنند.

فرماندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به نحوه فعالیت مشاغل در شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: کماکان فعالیت برخی گروه‌های شغلی شامل باشگاه‌های ورزشی، استخرها، تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی و... در سطح شهرستان کرمانشاه به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان ممنوع است، اما رستوران‌ها می‌توانند به صورت بیرون بر  عرضه غذا داشته باشند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.