سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون بهداشت مجلس، عین اللهی را شایسته وزارت بهداشت تشخیص داد

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مدارک و سوابق وزیر پیشنهادی بهداشت با واقعیت منطبق بود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تشریح گزارش کمیسیون خود از صلاحیت بهرام عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مدارک و سوابق این وزیر با واقعیت منطبق بود و در راستای کارکرد وزارت بهداشت قرار داشت. کمیسیون بهداشت، عین اللهی را فردی شایسته برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشخیص داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهم برنامه‌های وزیر پیشنهادی، عنوان کرد: وی تاکید بر مدیریت کرونا داشته و قرار است فعالیت تمام وقتی به همراه معاونان، مدیران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشد و انتخاب این افراد را براساس اصل شایسته سالاری قرار خواهد داد.

شیخی افزود: وزیر پیشنهادی بهداشت تاکید بر محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار در حوزه بهداشتی و آموزش پزشکی داشته و قصد دارد نیرو‌های ماهر و متخصص در این مناطق بگمارد همچنین اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه بهداشت و آموزش پزشکی سرلوحه کار وی قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی جمعیت، یکپارچه سازی بیمه ها، تقویت خانه‌های بهداشت و تعامل با مجلس در دستورکار عین اللهی قرار دارد. همچنین قانون مداری و توجه و به کارگیری مدیران شایسته که خود باعث مبارزه با فساد می‌شود در دستورکار وی است و مردم گرایی، اعتقاد به خرد جمعی و مبارزه با خویشاوند سالاری در ساختار وزارت بهداشت از اهم موارد مورد توجه در برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اتخاذ راهبرد‌های افزایش جمعیت، نهادینه سازی طب سنتی و پوشش همه جانبه بیماران از سوی بیمه‌ها نیز در برنامه‌های دکتر بهرام عین اللهی قرار داشت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس در پایان با اشاره به جمع بندی این کمیسیون پس از بررسی سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت، خاطرنشان کرد: مدارک و سوابق وی با واقعیت منطبق بود و در راستای کارکرد وزارت بهداشت قرار داشت، همچنین این کمیسیون وی را فردی شایسته برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشخیص داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.