سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ واحد صنفی در مهاباد پلمب شدند

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: بازرسان این نهاد در اجرای مصوبه جدید ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ۱۵ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه نظارت بر واحد‌های صنفی مشمول تعطیلی، طی هفته اخیر ۱۵ واحد متخلف در این شهرستان پلمب شدند.

شریف زاده با بیان اینکه قلیان سرا عمده اصناف پلمب شده در این مدت هستند، افزود: برخی از واحد‌ها بدون توجه به شرایط حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت ادامه دادند که بر این اساس، این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و با صنف متخلف برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون مهاباد در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد، اذعان کرد: واحد‌هایی که خارج از دستورالعمل رفتار کنند براساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، ضمن برخورد قانونی نسبت به پلمب آن مکان اقدام خواهد شد.

شریف زاده خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آن‌ها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.