سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خبر داد؛

واکسیناسیون روزانه سه تا چهار هزار نفر در حاشیه شهر مشهد

روزانه سه تا چهار هزار نفر از گروه‌های سنی بالای ۴۰ سال در پایگاه های واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در مناطق حاشیه شهر مشهد واکسینه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن ذاکریان رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در هشت پایگاه واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد واکسن برکت تزریق می‌شود و میزان رضایت و استقبال مردم از آن خیلی خوب است، پایگاه‌های واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در مناطق حاشیه شهر مشهد از ابتدای هفته گذشته فعال شده است.

او افزود: در حال حاضر هشت پایگاه تزریق واکسن کرونا در شهرک شهید رجایی و مناطق سیدی، رباط طرق، پنجتن، شهید آوینی، نوده، جاده قدیم قوچان و توس فعال است و در هر یک از این پایگاه‌ها ۲۵ نفر شامل ۱۲ تیم ۲ نفره به همراه یک پزشک فعال هستند.


بیشتر بخوانید


رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: در یک هفته گذشته بالغ بر ۲۰ هزار نفر واکسینه شده‌اند ضمن اینکه افزایش پایگاه‌ها در برنامه کاری قرار دارد و از ابتدای شهریور ماه و همزمان با روز پزشک ۲ پایگاه دیگر هم به این تعداد افزوده می‌شوند.

ذاکریان بیان کرد: در هفته گذشته بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید نجفی نیز با حضور مسئولان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار خراسان رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد و در این مرکز درمانی که بسیج جامعه پزشکی هم ارائه خدمات دارد تمامی خدمات بستری و سرپایی به بیماران کرونایی انجام می‌شود.

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.