به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در عصر حاضر، ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمانها محسوب میشود. سازمانها سعی میکنند با استفاده از بهترین کارشناسان و متخصصان و تامین زیرساختهای فنی در این زمینه پیشرو باشند و خدمات خود را بدون نیاز به مراجعه شهروندان ارائه کنند و در پی آن ضمن کاهش هزینهها، رضایت مخاطبان خود را کسب کنند.
اما شهروندان زیادی از خدماترسانی در شعب تامین اجتماعی شکایت دارند. این شکایتها شامل عدم نوبتدهی غیرحضوری و شلوغی شعب در این روزهای کرونایی و همچنین برخورد نامناسب بعضی کارمندان با ارباب رجوع میباشد.
فیلمی را که شهروندخبرنگار ما از شعبه ۲۴ تامین اجتماعی ارسال کرده مشاهده میکنید.
منبع: شهروندخبرنگار - تهران
بیشتر بخوانید: